wtorek, 19 października 2010

Japonia wspiera Polski Uśmiech

Kraków, 19 października 2010 r. - Firma Casio została partnerem akcji „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”, której celem jest wybór polskiego odpowiednika słynnego okrzyku „cheese”. Zwycięska propozycja zostanie nagrodzona „aparatem uśmiechu” Casio Exilim, który wybiorą sami Internauci.
{rdaddphp file=php/google.php}
Akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”, prowadzona od początku października na Facebooku, ma na celu wybranie słowa, które z powodzeniem przylgnie do ust Polaków, stając się rodzimym odpowiednikiem zdjęciowego okrzyku jakim jest „cheese”. Biorący udział w zabawie mogą zamieszczać zdjęcia wraz z proponowanym słowem na stronie, która jest dostępna pod adresem: www.facebook.com/PolskiUsmiech.

- Pomysł na akcję jest ciekawy i co ważne nietypowy. Myślę, że pozytywne emocje oraz  kreatywna zabawa słowami są skutecznym lekarstwem na jesienne dni. - komentuje udział w akcji Piotr Wierzbicki z firmy Zibi S.A., która jest wyłącznym dystrybutorem aparatów Casio Exilim na Polskę. - Aparaty Exilim, także technologicznie, są stworzone do chwytania chwil, a w tym właśnie uśmiechu. - dodaje.

Firma Casio przygotowała nagrodę specjalną w postaci „aparatu uśmiechu”, który wybiorą sami Internauci, oddając głosy na proponowane modele Exilim. Aparat zostanie przekazany osobie, która przedstawi najciekawszą propozycje na polski odpowiedni okrzyku „cheese” wraz ze zdjęciem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz